Sunday, May 3, 2015

Sunday Selfie


We's been havin warm sunny weather, so I has been out in da pool playin.



Who says 12 1/2 are old?



And in even crazier news, I's actually been voluntarily walkin da past two days.  Dat are cuz Finley's momma has been walkin me and my momma has been walkin Finley.  And for whatefur reason, I are not buckin and bein a total brat to Finley's momma.



47 comments:

  1. You shouldn't treat your momma like that.

    ReplyDelete
  2. We think your mom must walk you wrong! teehee!
    The pool looks cool. We got to go swimming on the lake. 2 weeks ago it still had ice, now it doesn't!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It are pretty cool. Not ice cool, but cool.

      Delete
  3. You certainly look youthful to us. Love the pool- not quite warm enough here yet. X Susie and Kilo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I guess dat are da advantage of Texas, it are already warm here.

      Delete
  4. Love the first picture with the beautiful blue sky behind you. The pool looks like lots of fun, too

    ReplyDelete
  5. 12 1/2 isn't old in our house either!!!
    Smileys!
    Dory, Jakey, Arty & Bilbo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, my momma are more dan double dat!!

      Delete
  6. I thinks it are cuz you is afraid yer Momma is tradin' you fur me... bol, bol!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. She does keep talkin bout a new pup . . .

      Delete
  7. Great that you wanna walk! Love the poolside selfie!

    And no, 12 1/2 is not old, but maybe 13 is...BOL! (I am 13 and a few days now, frisky and nutzo as evfur!)

    We cooked here at 79F, OMD!! Too warm fur may by growlmy's standards...she doesn't do warm...let alone hot!

    ReplyDelete
  8. Never too old for a pool day.
    Toodle pip!
    Bertie (who also got a soaking yesterday, but that was 'cos of a three hour walk in the heavy rain…)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A three hour walk in da rain?? My momma won't even do a three minute walk in da rain.

      Delete
  9. You sure do love your pool, Whitley! Nope, 12.5 isn't old at all!

    Love ya lots♥
    Mitch and Molly

    ReplyDelete
  10. you look soooo young and no 12 is not old! I know why you are being good for Finley's Mama, you are showing you are a gentleman!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I don't think dat are it since I's a lady if I's anything. BOL BOL!

      Delete
    2. Bol. bol!! Whut da woof? Maybe she are confusin' ya wiff da Bruce guy whut wuz a dude till he wuzn't... since ya wears dresses all da time, I don't knows where dey gits da "man" parts since ya ain't got none...are dey thinkin' ya is a transgender pup???

      Delete
    3. I dunno, all da parts I's still got are 100% girl.

      Delete
  11. Your selfie rocks.

    sumskersandearlskers13.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. What awesome, fun photos! Enjoy! You almost look like a seal in dog's fur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I bounces da ball like a lil seal.

      Delete
  13. Wow Whitley...for a Terrier you sure know how to have fun in the pool! I don't like the pool at all.
    Oz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I are kinda unusual wif how much I luvs da pool.

      Delete
  14. Love your pool and your pool chair! Pawsome.

    ReplyDelete
  15. Wow pawsome weather can you send it over to us in the UK please,xx Speedy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, since it are sposed to be disappearin, maybe it are headin over there.

      Delete
  16. That looks like so much fun and good exercise too. Our mom is sending a kiss for that darling nose of yours. Thanks for being such faithful supporters of our blog hop. XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

    ReplyDelete
  17. Oh boy! Wish we had a pool
    Lily & Edward

    ReplyDelete
  18. We just can't stand they was we want a pool like yours so bad!

    Your Pals,

    Murphy & Stanley

    PS - Tomorrow the Blogville Barkers debut in their furst practice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Y'all need to bark at your pawrents to put one in!

      Delete
  19. Holy Dogs, you can balance a ball on your nose?? You should be in the Olympics.


    Loveys Sasha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, it are more like bouncin it off my nose.

      Delete
  20. Wowie - you take such great action shots, Whitley! You sure know how to have a good time!
    oxox
    Daisy

    ReplyDelete
  21. Whitley how in the world do you manage to stay on the floatie while playing ball?
    I would think you would jump for the ball and dunk yourself. Why with your acrobatic skills you could join the circus.
    Thanks for being a friend
    Sweet William The Scot

    ReplyDelete
    Replies
    1. I does sometimes, den I has to swim back in da float or to da steps.

      Delete
  22. You are behaving for Finley's Mum? Why I wonder. You just being a cheeky pup to mum??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I think so. Just messin wif mom.

      Delete
  23. You're never to old to have fun! Live it up, my furiend!

    -Achae

    ReplyDelete

Leave me a woof, I'll bark right back atcha!