Tuesday, November 3, 2015

Tied Up


Hey y'all.  Well, yesterday I told ya I wuz back to stumblin round.  Which are good news.  But it made my momma worried dat I would try gettin outta da bed again in da middle of da night and re-injure myself (which has happened a couple of times).  Leavin me on da floor or puttin me in a crate overnight didn't seem like da bestest solushins since I'd be barkin and whinin to get up on da bed.  Den Finley's momma had an idea.


First my momma moved my Ariel blankie and princess pillow up next to da wall near da head of da bed.  What da woof momma???  My spot are in da corner at da foot of da bed, it has been for almost 13 years now.  She put my blankie on top of a big pillow and right underneath da Britney posters.  And yup, any rood comments bout my momma's musical tastes will be met wif a terrrierst butt bite.  Ya has been warned.

Anyways, I wuz confuserated.  I got even more confuserated when she got a leash and a harness out and tied da leash up to one of da corners of her four poster bed.  What da woof???  I's not into da 50 Shades of Gray stuff, and besides dis room are more like 50 shades of pink.  And I are more like 50 shades of white and off-white.  So I wuz gettin super confuserated!


Da leash and da harness wuz to keep in me in place overnight.  Da furst night, I wuzn't too happy - I wanted to go down to da foot of da bed.  But I has been gettin used to it and sleepin on my pillow real good for a couple of nights now.  Sleepin in da harness don't bother me and it are way better dan bein crated.  So yay for Finley's momma for havin a good idea.  And dat ain't da only good idea she's had lately - she got me somefin super speshul for my Gotcha Day - I can't wait to test it out!!

47 comments:

  1. whitley....purrhaps yur mom could get a gate N put it in de door way....that way ya can still moooove round N stuff but ya canna go past de door ?? N tell yur mom ta chex out pet steps....gram dude had sum N afturr a few triez...him used em all de time & even sleeped on em !! ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat are not really da issue, da problem are dat I wuz hurtin myself gettin outta da bed.

      Delete
  2. could your momma push her bed right against the wall and you would not fall then..........maybe someone could build you a little ramp.........I am sorta like you and could fall out of bed because of my lack of seeing, but I always know where my boundaries are so I stopped trying to jump off a long time ago, but mom still wishes we had a ramp.............stay safe buddy. stella rose

    ReplyDelete
    Replies
    1. It aren't a case of a ramp... Whitley will try to jump off. She has a bench at da foot of da bed but cuz of her injury, she could hurt herself gettin' down on da bench and den to da floor. A ramp might be better, but if she stumbled and fell offa da ramp-- then she would be injured all ovfur agin...da best thang is dat she just not git down to git water in da middle of da night...

      Delete
    2. I's a terrierist, I don't think I has boundaries.

      Delete
  3. You have to be careful with yourself. We don't want you to get hurt. Even I don't jump off the bed.

    ReplyDelete
  4. If you're not safe, the pool toys will miss you in six months.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Should be more like 5 months, pool ball season usually starts in April.

      Delete
  5. Omg hope she got you a stroller!! I'm gonna be moving your way in 2016 so we can meet up at the park for some strolling!! Sorry you're feeling blech. And don't worry, my mommys all about Beyonce'; she even makes me listen to her concert 5,432,000 times!! Xxoo maddiethepug

    ReplyDelete
    Replies
    1. My momma has been known to make me do da Single Ladies dance while she sings along. And she ain't no Beyonce.

      Delete
  6. I am glad that worked out and if it helps you get better then it is good. It did look pretty comfy.

    Ziggy Out!

    ReplyDelete
  7. That was smart thinking there. I looks like a safe comfy place to rest.

    Abby Lab

    ReplyDelete
  8. Finley's momma sure it smart - sounds like it worked perfectly! Even though your blankie and official bed area isn't where its' supposed to be... that looks like a pretty dang comfy spot there.

    ReplyDelete
  9. What da woof is right. how dare she rearrange the sleeping room. Maybe if she put the mattress straight in the floor it would be better fur u ?

    ReplyDelete
  10. there is always a solution to every problem - glad you found one that worked :)

    ReplyDelete
  11. we have had to do the same thing with River. Sometimes she gets in her mind to attack Pocket in the middle of the night. After a week of peace we unhook her. It is a good idea

    ReplyDelete
  12. That was a win win solution!

    Hope you keep improving each day:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanks Freckles! At least I's not gonna reinjure myself now.

      Delete
  13. What a great solution!!

    Now...did Finley's Mama get you a "Whitleymobile" for your Gotcha day?? If so, I hope it's a pink convertable!! ;-)
    Smileys!
    Dory, Jakey, Arty & Bilbo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, it are pink and da top does go down. But it are not a Stang like momma wanted, BOL BOL!

      Delete
  14. Your momma is just trying to keep you safe
    hugs
    Mr Bailey, Hazel & Mabel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, and it are workin pretty good so far.

      Delete
  15. Whitley, it dos sound just a wee bit Fifty Shades to us…
    Toodle pip!
    Bertie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I knows. And da hot pink lights and leopard print in my momma's room just make it look even more bordello-esque. BOL!

      Delete
  16. I know it's a bit confusing, but safe!

    ReplyDelete
  17. Finley's momma is the bestest for thinkin' up this great plan, Whitley!

    ReplyDelete
  18. I is glad to hears yous sleeping safely Whitley, take care sweetie
    Loves and licky kisses
    Princess Leah xxx

    ReplyDelete
  19. It's great that you found a way ! And I hope you will not fall again and your leg can heal much better now... POTP to you and a big hug!

    ReplyDelete
  20. That certainly looks super comfy!

    ReplyDelete
  21. That sounds like a good solution!

    ReplyDelete
  22. momma got me a ramp, but your mommas idea is perfect
    Snorts,
    Lily & Edward

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I had a bench, which used to help. Momma thought about a ramp or stairs, but wuz still worried I'd hurt myself on dem right now.

      Delete
  23. Glad you found a good solution for your sleeping. We don't want you to get hurt in the night.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, now I are safe and I still get to sleep in da bed!

      Delete

Leave me a woof, I'll bark right back atcha!